004. Bazinga! ~ post tematyczny : seriale


   
#np Tove Lo//Hippie Sabotage - Stay High

Bez bicia, przyznaję się - to nie jest 100 %. Dlaczego? A z różnych względów - miesiąc był burzliwy, między innymi dlatego, że wtargnęły święta, a te spędzałam w Tatrach, bez komputera oczywiście. Potrzebowałam naładować baterie, bo rok szkolny daje w kość - wymagające liceum i wymagający profil. Szkoła to drugi powód dla którego photoshop często idzie w kąt, są w końcu rzeczy ważne i ważniejsze. No a do tego jeszcze trzeba mieć jakieś życie towarzyskie :) Dobrze, nie gadam już i przechodzę do sedna, przygotowałam dla Was sygnatury, nagłówki, koloryzacje oraz ikony. Miałam jeszcze w planach zrobienie szablonu ale zupełnie już nie miałam siły, mam nadzieję, że do następnej notki uda mi się zrobić parę szablonów, także czekajcie cierpliwie!

http://katalog-graficzny.blogspot.com/


~ nagłówki ~
*
*


~koloryzacje~




~sygnatury~





~ikony~
123
456
789
101112

Dajcie znać co sądzicie o pracach w komentarzach, BUŹKA ! 

17 komentarzy:

  1. Powiem, że pierwszy raz w blogdferze widzę tak oryginalne prace. Nie zawierają dużo tekstur. Nie posiadają wiele stocków, które są byle jak powkładane. Po prostu są inne. Oczywiście w dobrym znaczeniu. Są dopracowane, co widać. Najbardziej ujęłaś mnie drugim nagłówkiem, mogłabym rzec, że zdobyłaś nim moje serducho. Ta pierwsza sygnatura jest idealna. Taka czarno-czerwona :D. Po prostu nie umiem opisać tego, co czuję jak na nią patrzę.
    Kobito ty weź się za naukę. Ucz się i ucz :P

    Pozdrowionka :*
    No i jeśli chcesz to wpadnij do mnie. Na wiosenne graffiti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezmiernie szczęśliwa, wiedząc, że komuś podobają się moje prace, dziękuję ślicznie za taki wspaniały komentarz :) A uczyć się, uczę! No dobra, próbuje przynajmniej! ;D

      Usuń
  2. Jacie! Podziwiam! *-*
    Masz niezwykły styl, rzadko się go spotyka w blogsferze.
    Nagłówek z Pamiętników jest przepiękny <3
    Druga i trzecia sygnaturka też śliczne *-*
    Na pewno będę wpadać regularnie! Miło jest czasem zobaczyć coś świeższego ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu w etykietach są "szablony", chociaż nie ma szablonów w notce? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, przez pomyłkę ;) Zaraz poprawię.

      Usuń
  4. Rany, dziewczyno. Świetna robota! Nie umiem wybrać tego, co najbardziej mi się tutaj podoba. Wszystko ma w sobie coś wartego uwagi i mogę tylko pozazdrościć oryginalności i pomysłów. Naprawdę genialna notka! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ta sygnaturka z Haniballa... miłość od pierwszego spojrzenia ♥
    Fajne ikonki i nagłówki ;)
    Czekam na szablony!
    Pozdrawiam,
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. kemikalqueen
    kurcze, jakie to wszystko jest fajne.
    i ta sygnaturka z dr.House i Haniballa(to co, że ten facet mnie przeraża). Jak ty to robisz, że twoje prace są takie śliczne? Wydaje się, że jest na nich mało elementów, ale mimo to nie potrzeba ich więcej.
    pobieram koloryzację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Świetna notka i świetna porcja grafiki. Szalejesz :D
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten z TVD bo jest nietypowy, z sygnatur 1 i 2, a ikonki wszystkie. Chociaż co ja tu będę wymieniać, skoro wszystko mi się podoba <3
    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kemikalqueen
    O MAMO, ZAKOCHAŁAM SIĘ! ile tu cudowności. i seriale najlepsze na świecie! Sherlock!
    nawet nie jestem w stanie powiedzieć co mi się najbardziej podoba, bo każda praca ma w sobie taką fajową magię! *.*
    pobieram dwie koloryzacje :)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę piękny nowy nagłówek i nadal w tych świetnych kolorkach :) Podoba mi się tak samo jak CSS :) Świetna robota :)
    Prace z postu też śliczniutkie :) Drugi nagłówek i pierwsza sygnaturka są najlepsze :) A nad ikonkami musisz jeszcze trochę popracować :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję :) A co do nowego szablonu to nie mogę rozstać się z tymi kolorami :D

      Usuń
  10. kochanie czy mogłabyś zrobić instrukcję na to kułeczko z 'obserwuj'? jest genialne ♥

    `Anabeel

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. omfg pięknie tu i jakże piękne prace! WSZYSTKIE <3 kiedy możemy się doczekać kolejnej porcji cudów? ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa! Alex na głównym! *.* Pięknie. Już Cię kocham *.*

    OdpowiedzUsuń