002. Cross my heart and hope to die

(c) Insolatte 
#nowplaying Panic! At The Disco - Nicotine 

Wiedziałam, że póki nie naskrobię tutaj dziś posta to nie siądę do nauki, zatem oto i jest. Pierwsza klasa liceum, a nauczyciele już nieraz dają w kość. Strach pomyśleć co się będzie działo w następnym roku, przy 11 godzinach biologii i chemii tygodniowo. No cóż, aquite zamarzyła sobie być na biolchemie to ma. Mimo to chemia nie przeszkodziła mi w zrobieniu dwóch nagłówków. Jeden jasny, jeden ciemny. Co do pierwszego to wczoraj tak siedziałam i powiedziałam sobie " a zrobię nagłówek z kimś z 1D, a co!". Może nie jest to zespół mojego życia, ale jak już coś sobie wymyślę to koniec. Drugi jest dość demoniczny, jak go zrobiłam i popatrzyłam przez chwilę to zaczęłam się zastanawiać czy nie potrzeba mi egzorcysty. Nie no, żartuję ;)) Nie mam pojęcia kiedy będzie następny post, bo jutro zaczyna się nowy tydzień, zaraz potem święta, które spędzam na wyjeździe w Tatrach. Ale raczej przed świętami jeszcze coś naskrobię - prawdopodobnie będzie kilka szablonów do pobrania, które już są w przygotowaniu :) A już pod koniec kwietnia możecie spodziewać się wielkiego postu z okazji miesiąca tematycznego . No to buźka! 





Pobierasz nagłówek? Cudownie! W zamian proszę, poinformuj mnie o tym i na blogu zamieść gdzieś 'z boku' krótką informację, kto jest autorem nagłówka. :)

8 komentarzy:

  1. Jeju, jeju! Piękne te nagłówki! Szczególnie drugi, mhrrocznyy ;D
    Ale super, też chcę wyjechać na święta. Moja siostra jedzie do Danii do cioci, więc w tym roku będziemy same z babcią - smuteczek ;(
    Ja też na biolchemie ; ) Powiem Ci, że druga klasa to dużo, bardzo dużo nauki, no ale te 11h nie daje się tak we znaki, szczególnie, że odpadły te wszystkie nikomu niepotrzebne edb, prd itp., itd. Ja mam profil z dodatkowo rozszerzoną matmą, więc to jest dopiero jazda! ^^
    Pozdrófcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :D Nie lubie 1D , ale naglowek mi sie baaardzo podoba. Ciekawy styl. Zas drugi naglowek to wlasnie sa moje klimaty, lubie ciemne prace i ten przypadl mi do gustu. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, ale jakoś tak wyszło :) Dziękuję ślicznie ;*

      Usuń
  3. Faktycznie straszny ten drugi, taki mroczny, ale genialny! <3
    Słuchasz nowego P!ATD? Ja jakoś nie mogę się przekonać. Brzmi to dla mnie jak zwykła elektronika, zwykła, radiowa komercha. Nie potrafię słuchać głosu Bdena w tym repertuarze, nie potrafię znieść tęsknoty za Ryanem, po prostu dramat. Kocham stare P!ATD i to nowe coś rani mą duszę. Gdzie instrumenty ja się pytam? Podobno to zespół rockowy, podobno Dallon gra tam teraz na stałe na gitarze, więc gdzie ta gitara ja się pytam?:< Nie mogę, nie mogę, po prostu nie mogę, choć chcę bardzo, bo uwielbiam wokal Bdena, ale nie mogę :< To, co zrobił Ryanowi, to, co zrobił z tym zespołem mi nie pozwala. Czytałaś może ten wywiad, jak obrażał Rossa? Twierdził, że zespół trzymał go jak w klatce, że traktowali go jak podnóżka, jak pracownika, jak zwierzę nauczone wykonywania poleceń. I powiedział, że niby przez to odszedł Ross i że dobrze się stało, bo teraz on jest w centrum uwagi. To jakaś kpina! Po pierwsze Ross odszedł tylko dlatego, że po długiej pracy nad nowym albumem w osamotnieniu (gdzie powstało m. in. Nearly witches, ale to normalne, fantastyczne NW, a nie to zbezczeszczone przez Bdena), kiedy myślał, że stworzył coś genialnego (bo to było genialne, to było coś, czego jeszcze nie było) wytwórnia odrzuciła cały materiał, wrzucili to do kosza, zniszczyli wszystko i kazali im pracować nad czymś bardziej komercyjnym, czymś, co robili do tej pory, co łatwo się sprzeda. A przecież tamten materiał był tak genialny, że każdy by go kupił! <3 Taka szkoda. Największa szkoda Ryana, bo był mega artystą. Po drugie Bden wcale nie był źle traktowany i wkurza mnie, że teraz dla przykucia uwagi do swej osoby opowiada takie bzdury. Zawiodłam się strasznie na nim:<
    W każdym razie jestem zaskoczona, że znalazłam tu kogoś, kto słucha tego ich nowego materiału.
    Pozdrawiam serdecznie! ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz, proszę, jedźmy teraaazzz! :F
    tak zrobię, odpoczywam ; ) co do spotkania to może w wakacje - super by było! ;O
    a co powiesz na majówkę z dodatkami specjalnie z tej okazji? taka 3-dniowa impreza na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie musiałam wgłębiać. On po prostu nie jest typem władczym. Gdy wytwórnia mu powiedziała, że ten materiał jest do bani i się nie sprzeda załamał się i dlatego odszedł. Poddał się. Mówił o tym w ten sposób, że gdy to tworzył to myślał, że stał się lepszym muzykiem, a oni mu udowodnili, że nie jest. Brakowało mu wiary w siebie. Gdyby był władczym typem nie dałby sobie tak łatwo wmówić, że nie potrafi robić dobrej muzyki. Zamiast tego się odsunął, chodził sobie na koncerty Maroon 5 i wzdychał do życia, które w jego mniemaniu nigdy nie powinno mu się należeć, a przecież się należy, bo jest najlepszym muzykiem EVER!
    Też tęsknię za pełnymi instrumentów brzmieniami. Jestem załamana tym, czym stało się P!ATD i FOB. Wszystko zeszło na psy, totalna komercha. Ja nie wiem, co w tym fajnego. Przecież wiadomo, że fanom się to nie spodoba. I szczerze mówiąc nie wiem, co im ta wymiana fanów dała. O ile jeszcze w V&V P!ATD zmieniło dotychczasowych fanów na nowych - przepadających za radiową komerchą, o tyle tej nowej płyty to już w ogóle nie słychać, żeby ktoś jej słuchał. Ready to go jeszcze się pojawiło w jakiejś reklamie, czasem było słychać w Esce Rock, a teraz? Ta nowa płyta? Nie nadaje się do niczego. Zresztą na MTV nawet jak oglądam to lecą ich (P!ATD i FOB) stare hity - wyłącznie. A nowe tylko wtedy, gdy sami gościnnie tworzą playlistę - wtedy puszczają te gnioty z nowych płyt, na pierwszym miejscu - reklama, reklama ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem radzisz sobie świetnie! Mój pierwszy szablon nie wyglądał tak dobrze. Teraz też pobrałam, bo sama nic ciekawego bym nie stworzyła. A propo szablonu - muszę zmienić na coś nowego, bo ten mnie już szczerze nudzi ;P
    Musimy Cię jakoś zintegrować Kochana. Ale jeśli o tworzenie to właśnie wniosłaś tutaj coś nowego, świeżego. Yass co prawda też świetnie tworzy, ale trochę nudne jest już to, że wszyscy tą naszą kochaną talenciarkę chcą kopiować. A tak to wreszcie jest coś innego. Chwała Ci za to <3
    Rób też majóweczkę, będzie hucznie w te trzy dni na blogspocie, wszyscy będą latać od jednej do drugiej, haha. Fajowsko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No dokładnie, wszyscy robili coś niepowtarzalnego, oryginalnego i zachwycającego na swój wyjątkowy sposób. Aż dziw mnie bierze, jak pomyślę, ile wtedy było afer z 'kopiarstwem', którego tak naprawdę dopiero teraz się namnożyło! ;O
    Jejku, często pisze ludziom na dA w komentarzach, żeby spróbowali innych łączeń, stocków, ale to chyba jest dla nich za trudne - wymyślić coś swojego. Najlepiej po prostu zerżnąć z Yass czy Carllton i gotowe! Aż mnie boli jak na te odbitki ciągle muszę patrzeć >,< Albo jak wstawiłam jeszcze na poprzednim blogu tutorial na sygnaturkę, to zamiast wstawić jakieś swoje stocki, zdjęcia (ja tak robię wykonując tutorial) wykorzystywali wszystkie, które ja podałam. W rezultacie prace były niemalże identyczne! Nie rozumiem, jak tak można... ; (
    Ale my tutaj wprowadzimy zaraz porządek, cooo? ;D

    OdpowiedzUsuń